torsdag 30 april 2015

Tröjan klar och #rensairöran

Så var då äntligen tröjan till mitt 10-åriga underbara barnbarn klar. Han har inte provat den sedan den blev klar, gissar att den är lite stor eller kanske mycket stor :-)

Jag tycker om flätmönster! Det är så fint. Dock tycker att det är svårt att montera snyggt, ena ärmen kom i helt ok men inte den andra. Nu får detta vara ok för den här gången, nästa gång skall jag jobba med referenspunkter redan från början.




#rensairöran

Nu hoppar jag på en utmaning av Enkla livet som gällde april. Jag var lite trög i starten men nu är jag på banan (tror jag). Det går väl lika bra med maj tänker jag ;-) Min motivation är att få det så lättstädat som möjligt och jag skulle vilja ha en känsla av luft och flöde av energi. Start i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar